انتقام سخت رحمان از موسکائف در المپیک | عموزاد بی رحمانه فینالیست شد-راهبرد معاصر

انتقام سخت رحمان از موسکائف در المپیک | عموزاد بی رحمانه فینالیست شد

نماینده ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد ایران با غلبه بر قهرمان سال ۲۰۲۳ جهان، علاوه بر انتقام باخت سال گذشته، به فینال رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس رسید.
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۱ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 10
کد خبر: ۲۵۳۹۷۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ رحمان عموزاد که در دو کشتی قبلی خود مقابل زین رترفورد آمریکایی و اسلام دودایف کشتی‌گیر روسی‌الاصل آلبانی طوفانی ظاهر شده و این دو حریف مدعی را ۸-صفر و ۱۱-صفر مغلوب کرده بود، در دیدار نیمه‌نهایی وزن ۶۵ کیلوگرم بازی‌های المپیک مقابل اسماعیل موسکائف کشتی‌گیر روسی‌الاصل مجارستان قرار گرفت.

اولین امتیاز را رحمان عموزاد با هجومی که به سمت پای موسکائف داشت و او را از تشک خارج کرد، به خود اختصاص داد. امتیاز بعدی هم به همین شکل به دست آمد تا نتیجه ۴-صفر به سود عموزاد شود. در ادامه باز هم عموزاد بود که با کمرگیری موفق به کسب ۴ امتیاز دیگر شد و در کمتر از سه دقیقه موسکائف را با امتیاز عالی ۱۱-صفر شکست داد و فینالیست شد.

پیش از این، امیرحسین زارع و حسن یزدانی نیز به فینال ۱۲۵ و ۸۶ کیلوگرم المپیک رسیدند که یزدانی شب گذشته با قبول شکست مقابل رمضانوف بلغاری به مدال نقره بسنده کرد و زارع نیز امشب برای کسب نشان طلا به مصاف گنو پتریاشویلی گرجستانی خواهد رفت. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار